Wskazówki, jak odnieść sukces w e-mail marketingu
4 min readWielu właścicieli firm często boryka się z problemem zdobycia większej liczby konsumentów bez wydawania fortuny.
E-mail marketing to tani i skuteczny sposób na zrobienie tego. Jeśli nie jesteś świadomy tej ogromnej okazji, czytaj dalej. Poniższe informacje wyjaśnią, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie.Skontaktuj się z kontaktami, które spotykasz na targach. Zbieraj numery telefonów osób, które zatrzymają się przy Twoim stole i zadzwoń do nich w ciągu kilku tygodni od ich spotkania. Skorzystaj z kolejnej rozmowy, aby skontaktować się ze swoim kontaktem i zapytać go, czy chciałby otrzymywać Twój biuletyn marketingowy e-mailem.Zanim wyślesz e-maile do swoich subskrybentów, postaraj się poinformować ich, co im wyślesz i jak często mogą oczekiwać od Ciebie wiadomości. W ten sposób wiedzą, kiedy spodziewać się wiadomości e-mail i mogą zapobiec jej automatycznemu wysyłaniu do folderu ze spamem.Wysyłając e-maile do klientów, spróbuj skorzystać z bezpłatnej gwarancji na swoje produkty lub usługi. Możesz wstawić zamówienie w e-mailu, który powie im, aby natychmiast uzyskać tę gwarancję. Końcowe PS może im powiedzieć, aby działali teraz i nie przegapili tej niesamowitej okazji, aby wypróbować coś, co mogą pokochać.Pozwól swoim czytelnikom wybrać układ treści. Wszelkie wiadomości zawierające obrazy, grafikę i JavaScript mogą zostać zjedzone przez filtry oprogramowania i nigdy nie będą widoczne dla ludzkich oczu. Wyślij podstawowy tekst lub format tekstu sformatowanego, w tym link do Twojej witryny oraz opcję wersji HTML dla tych, którzy tego chcą.Ważne jest, aby Twoja przyjazna linia formularza była taka, którą rozpoznają Twoi subskrybenci.
Na przykład nie pozwól, aby dyrektor generalny Twojej firmy wysyłał e-maile.
Czytelnik może nie wiedzieć, od kogo pochodzi i po prostu usunąć e-mail. W wierszu tematu wpisz nazwę swojej firmy.Aby Twoje kampanie e-mail marketingowe były naprawdę skuteczne, każda wiadomość wymaga wyraźnego wezwania do działania. Na przykład, jeśli promujesz nowy produkt, powinieneś zachęcić klientów do bezpośredniego przejścia do strony tego produktu. Z drugiej strony, jeśli promujesz nową wyprzedaż, powinieneś jasno wyjaśnić, w jaki sposób klienci mogą z niej skorzystać.W materiałach marketingowych używaj słów odpowiednich dla branży, na której się koncentrujesz. Na przykład, jeśli piszesz materiały marketingowe dotyczące nowych produktów technologicznych, użyj słów takich jak „nowe”, „zaawansowane” lub „najnowocześniejsze”, które są powszechnie używane w tej branży. Użycie właściwych słów pomoże zwiększyć atrakcyjność Twoich produktów dla klientów.Upewnij się, że pracujesz z czystej listy. Dzięki temu czas, który spędzasz skierowany do docelowych klientów. Dotarcie do niewłaściwych klientów nie pomoże, a czysta lista może znacznie szybciej dotrzeć do większej liczby właściwych klientów. Uporządkuj swoją listę i docieraj do właściwych klientów!Przetestuj wysyłanie e-mail marketingu w różne dni tygodnia i o różnych porach dnia. Przekonasz się, że różne godziny i daty zwiększą lub zmniejszą współczynniki otwarć Twoich e-maili. Zanotuj najlepsze mieszanki czasu/dnia tygodnia i zaplanuj najważniejsze kampanie e-mail marketingowe, które zostaną opublikowane w tych oknach.Nie polegaj na zdjęciach w wiadomości e-mail, aby przekazać swój punkt widzenia. Wiele nowoczesnych klientów poczty e-mail — zwłaszcza internetowych — nie wyświetla obrazów automatycznie. Może to przeszkadzać klientom w prawidłowym przeglądaniu wiadomości e-mail. Zawsze umieszczaj najważniejsze informacje w czystym tekście i upewnij się, że wszystkie obrazy, których używasz, mają opisowe znaczniki alt.Oczywiście wszystkie firmy mogą skorzystać z e-mail marketingu, aby przyciągnąć większą liczbę klientów przy znacznie niższych kosztach niż inne rodzaje kampanii. Nie ma powodu, aby unikać e-mail marketingu! Po zastosowaniu powyższych wskazówek zobaczysz wyniki.