11 grudnia, 2024

Blog o życiu

Tematy zdrowotne i lifestylowe tylko u nas!

Przepisy RODO przyniosły wiele zmian w przetwarzaniu danych osobowych

2 min read

Ponieważ dane osobowe i klienci są kluczowymi zasobami biznesowymi, takie dane zasługują na większą uwagę i ochronę.

W czasach braku zaufania i szybkich zmian technologicznych i społecznych można dodać trzeci atut, a mianowicie zwiększone zaufanie klientów poprzez zastosowanie i przestrzeganie przepisów RODO. Zmiany w przepisach RODO w dziedzinie analizy danych wyraźnie pokazały rozbieżność między obawami dotyczącymi przepisów dotyczących ochrony danych i prywatności wśród profesjonalistów zajmujących się zarządzaniem ryzykiem.
Jednak korzyści wynikające z przestrzegania przepisów RODO dla organizacji nie są jeszcze dostatecznie poznane, a wiele osób ma problemy ze zrozumieniem takich przepisów i nie jest w stanie nadążyć ze zmianami. I czasami istnieje rozdźwięk między postrzeganiem zgodności z RODO a rzeczywistością, która pokazuje brak poparcia dla kadry zarządzającej przedsiębiorstwami. Przepisy RODO przyniosły wiele zmian w przetwarzaniu danych osobowych

RODO jest zwykle traktowane jako projekt, kwestia jednego lub kilku działów, a nie szansa, jaką może być, gdy korzyści wynikające z RODO prowadzą do ulepszeń w tak wielu obszarach, jak poprawa obsługi klienta i jego doświadczeń ze współpracy z firmą.

Wcześniej istniało wiele możliwości, a na pewno poza zakresem regulacji, ponownego przemyślenia sposobu, w jaki obchodzimy się z danymi osobowymi, poprawy jakości obsługi klienta, ogólnego zwiększenia zaangażowania, lepszego marketingu, wprowadzania innowacji i innych ulepszeń w przeszłości. Zmiany z myślą o lepszych wrażeniach cyfrowych klienta to jest to, do czego RODO naprawdę zmusza organizacje i co do tej pory nie działało dobrze. Dodatkowo kancelaria rodo może wyjaśnić wszelkie kwestie, które należy dopracować. Przepisy RODO obejmują takie zagadnienia, jak biznes społeczny, zintegrowany marketing, zarządzanie doświadczeniem klienta, marketing treści zorientowany na klienta, zmiany w zarządzaniu informacją i oczywiście transformacja cyfrowa. Zasadniczo wszystko to umożliwia bardziej całościowe spojrzenie na punkty kontaktu z klientem i jego doświadczenia oraz większą integrację dla płynniejszych procesów i korzyści konkurencyjnych.

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.