26 kwietnia, 2024

Blog o życiu

Tematy zdrowotne i lifestylowe tylko u nas!

Poruszanie się po świecie e-mail marketingu

4 min read

Dołączasz grafikę czy tylko wysyłasz tekst? Jaki układ jest najbardziej efektywny? Jak u licha mam zbudować listę opt-in? Jest tak wiele elementów, które należy wziąć pod uwagę podczas tworzenia kampanii e-mail marketingowej, że może być trudno wiedzieć, od czego zacząć.

Skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule, a błyskawicznie zaczniesz działać.Kontynuując kontakt z klientami za pośrednictwem poczty e-mail, możesz spróbować wysłać jakieś przypomnienie. Możesz na przykład dodać do reklamy przycisk „odwiedź dzisiaj”. Ponadto zamknięcie postscriptu może poinformować Twoich klientów, aby upewnić się, że nie lekceważą CTO.Nie używaj znaków dolara ani w temacie, ani w treści wiadomości e-mail, chyba że używasz tylko jednego do oznaczenia określonej kwoty waluty. Wielu odbiorców uzna to za spam, a wiele filtrów spamu automatycznie wyrzuci e-maile zawierające ciągi znaków, takie jak „$$$”.Wysyłaj wiadomości e-mail do klientów dopiero po tym, jak wyrazili zgodę na otrzymywanie wiadomości. Ludzie będą traktować podejrzane e-maile jako potencjalny spam i ignorują lub usuwają te e-maile. Twój dostawca usług internetowych może również podjąć działania przeciwko Tobie, ponieważ wysyłanie wielu wiadomości e-mail może być postrzegane jako spam, co może być niezgodne z jego zasadami.Korzystaj z narzędzi do mierzenia sukcesu Twojej kampanii e-mail marketingowej. Powinieneś dowiedzieć się wszystkiego, co możesz o tym, ile razy Twoje e-maile są czytane, czy czytane są Twoje wiersze tematu, które artykuły piszesz są czytane itp. Korzystanie z takich informacji może pomóc w przyszłym sukcesie Twojej kampanii, ponieważ będziesz wiedział co działa, a co nie.E-mail to świetne narzędzie marketingowe, ale nie jest to arena, na której docenia się twardą sprzedaż. Nigdy nie zmuszaj subskrybentów do kupowania. Umieść oferty sprzedaży na końcu swoich e-maili, zwłaszcza jeśli Twoi czytelnicy zarejestrowali się z oczekiwaniami dotyczącymi treści informacyjnych. Potraktuj e-mail jako narzędzie do rozwijania zainteresowania, a nie natychmiastową sprzedaż.Daj swoim klientom jakąś zachętę w swoich e-mailach. Daj im trochę dodatkowej zachęty, aby zajęli się swoim biznesem. Na przykład zaoferuj bezpłatną wysyłkę klientom, którzy wydali określoną kwotę po przeczytaniu e-maila marketingowego.Korzystaj z każdej okazji, która pojawia się, aby być świąteczną, gdy wysyłasz swoje e-maile. Poruszanie się po świecie e-mail marketingu

Kiedy są wakacje, spróbuj dostosować swoje e-maile do okazji.

Subskrybenci bardzo to docenią i poczują się tak, jakbyś był człowiekiem, a nie robotem. Oferowanie świątecznych zniżek to kolejny świetny pomysł nawiązujący do świątecznego motywu.Nie zamieszkuj na stałe w skrzynkach swoich czytelników. Pamiętaj, że wysyłają e-maile z wielu powodów, od pracy po rodzinę. Prawdopodobnie dzielisz tę przestrzeń z innymi marketerami. Wysyłaj wiadomości wystarczająco często, aby pozostać na ich mentalnym radarze, ale częściej niż raz w tygodniu prawdopodobnie ich zdenerwuje i odbije się rykoszetem.Daj klientom znać, że ich czas jest cenny, wysyłając im e-maile pełne dobrych informacji. Nie wysyłaj ciągle klientom rażących próśb o sprzedaż. Postaraj się, aby każdy wysłany e-mail zawierał unikalne rabaty, oferty, kupony lub po prostu przydatną i pouczającą wiedzę.Spróbuj skontaktować się z klientami za pomocą sekcji FAQ. Dołącz do wiadomości e-mail link, który mówi, że należy kliknąć tutaj, aby wyświetlić najczęściej zadawane pytania, aby lepiej zrozumieć Twoją firmę. Końcowy postscriptum może ich poinformować, aby upewnić się, że zobaczą Cię w akcji.Znajdziesz tutaj odpowiedź na wiele swoich pytań, więc wykorzystaj zdobytą wiedzę i zaimplementuj to w skutecznej kampanii e-mail marketingowej. Jeśli masz dalsze pytania, możesz kontynuować naukę, czytając artykuły, blogi i fora, nigdy nie przestawaj szukać wiedzy. Twoje nagrody będą w końcu tego warte!

Copyright © All rights reserved. | Newsphere by AF themes.