Słowa mądrości na temat marketingu Twoich artykułów
4 min read
Większość firm nieustannie poszukuje nowych narzędzi, które pomogą zdobyć więcej klientów.
Firmy stosują technikę marketingową zwaną marketingiem artykułów. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się, jak dostosować go do swoich potrzeb.Dbaj o aktualność treści i upewnij się, że starsze treści są ponadczasowe. Chociaż wszystko się zmienia, spróbuj dodać zaktualizowany link do starych artykułów. Jeśli odwiedzający najpierw znajdą stare artykuły z nieaktualnymi informacjami, mogą łatwo znaleźć aktualną wersję za pomocą zaimplementowanego linku. Skorzystaj z opcji w swojej witrynie, które umożliwiają czytelnikom porządkowanie artykułów według najnowszych i powiązanych treści.Utwórz reguły na swoim blogu, jeśli zachęcasz klientów do komentarzy. Kiedy odwiedzający odwiedzają Twoją witrynę, będziesz chciał się upewnić, że czują się bezpiecznie i pewnie. Jeśli ustanowisz solidną strukturę, zwiększysz również profesjonalizm i wiarygodność swojej witryny.Upewnij się, że używasz linków zwrotnych. Twórz linki zwrotne do własnych treści na stronach witryny. Dobrym przykładem linków zwrotnych jest posiadanie archiwum artykułów lub powiązanych linków do innych stron w Twojej witrynie. Uważaj, aby nie umieszczać zbyt wielu tych linków, ponieważ zaśmiecają one Twoje strony. Więcej linków na Twoich stronach oznacza, że w wyszukiwarkach pojawi się więcej linków.Upewnij się, że Twoje artykuły zawierają informacje, których szuka czytelnik. Prosta czynność powtarzania słów kluczowych z mnóstwem wypełniaczy, bez dołączania żadnej prawdziwej treści, której chce czytelnik, sprawi, że poczujesz się szybko donikąd. Twój artykuł musi być czymś, co ludzie będą chcieli przeczytać.Prześlij swoje artykuły do niektórych popularnych katalogów artykułów online. Te witryny mają już wbudowaną grupę odbiorców szukających artykułów takich jak Twoja. Czasami łatwiej jest skorzystać z istniejącego rozwiązania, niż próbować wymyślać koło na nowo.
Szybkie wyszukiwanie w Google „katalogów artykułów” da Ci kilka najlepszych witryn, do których możesz się udać.Artykuły wirujące to bardzo kontrowersyjny temat, a najbardziej znający się na rzeczy marketerzy wiedzą, że należy tego unikać.
Artykuły tworzone za pomocą oprogramowania przeznaczonego do tego celu są często niegramatyczne lub trudne do zrozumienia. Co więcej, nie mówisz nic nowego, tworząc artykuł, który jest wart znacznie więcej niż przyciąganie ruchu do Twojej witryny za pomocą zduplikowanych treści, które są po prostu ponownie sformatowane. Spinningowe artykuły mogą również wylądować w sądzie, jeśli nieumyślnie naruszysz jakiekolwiek prawa autorskie. O wiele lepiej jest poświęcić swój czas na pisanie kreatywnych artykułów niż marnować go na kręcenie bezużytecznych.Utwórz listę kontrolną zawierającą co najmniej pięć katalogów artykułów, które zajmują wysoką pozycję w popularnych wyszukiwarkach. Pomoże to uniknąć dodatkowych kosztów samodzielnego robienia tego. Oszczędza czas i pieniądze po poświęceniu czasu na stworzenie wstępnej listy kontrolnej, której możesz użyć.Budowanie artykułu można porównać do budowania domu, a marketerzy artykułów dobrze by o tym pamiętali. Chcesz zacząć od sporządzenia planu, a następnie kłaść fundament. Potem nadszedł czas na ramę i wykończenie. Po tym wszystkim nadszedł czas na miłą inspekcję.Ogólne informacje mogą być śmiercią w karierze marketera artykułów. Wszystko, co jest zbyt niejasne lub niepewne, działa tylko w celu zmylenia czytelników. Na przykład, czy zachęcasz ich do odwiedzenia tej strony, czy może mówisz im, że ten produkt lub pomysł nie jest dokładnie Twoim ulubionym? Który to jest? Unikaj niejasności w swoich artykułach, a unikniesz zamieszania.Firmy muszą być na bieżąco z działaniami marketingowymi, jeśli chcą odnieść sukces. Marketing artykułu jest powszechną techniką. Korzystanie ze wskazówek zawartych w tym artykule może pomóc w doskonaleniu umiejętności marketingowych i zwiększaniu bazy klientów.